As Time Goes by in Shanghai
"The oldest jazz band in the world" states the Guinness Book of Records, and they still play at Shanghai´s popular Peace Hotel every week. Jazz and their dedication to it have endured as the world around them has continuously transformed, from the Japanese occupation through the Cultural Revolution to today’s turbo-charged capitalist society.