Baba Evi
The grandfather: an intellectual who helped to introduce literary and intellectual modernity to Turkey. The father: a psychologist who reflects on the concept of home in times of digital media. The son: a filmmaker and award-winning theater author. In BABA EVI, Akin Şipal (THE BICYCLE) explores the small intricacies of his family relationships.