Bad Blood
From the producer of Taken and starring Abigail Breslin (Little Miss Sunshine, Zombieland) alongside Sean Bean (The Lord of the Rings, Game of Thrones), this gritty thriller follows a girl trapped in a dark underworld of violence, drugs, and vicious biker gangs in the South. Hannah (Breslin) and her older sister Amber (Alexa Vega of Machete Kills) both live in fear of their uncle, Frank Stinson (Bean), the ruthless leader of a powerful crime organisation. But when Amber falls in love with Bill Owens (James Purefoy, The Following, Solomon Kane), an outlaw biker and Stinson family rival, Hannah devises a plan to pit one against the other in a cunning game of revenge.