Barbie: Dreamtopia
When Barbie's youngest sister Chelsea is entered into a local bike race by her friend, she is embarrassed about not being able to ride without training wheels. Inspired by Barbie's stories, Chelsea finds herself transported to the magical world of Dreamtopia, where her imagination runs wild. As Chelsea searches for the magical winged unicorn, and with the help of Barbie, she learns the tools that will give her the confidence to be herself and compete, training wheels or not!