B.B. King - Standing Room Only
This outstanding performance was recorded at the Trump Marina Hotel on the Boardwalk in Atlantic City. B.B. delivers the goods on classics. This performance once again confirms that B.B. King is an American institution who deserves his rightful place among other American music icons such as Johnny Cash, Ray Charles, Billie Holiday, Elvis Presley and Frank Sinatra.