Behind the Tide
Filmed in beautiful locations in Australia, Cornwall, and France, 'Behind The Tide' provides an insight into creative individuals who have forged a living through their passion for surfing. It shows a different perspective on surf culture, focusing on those working independently and outside of the mainstream.