Bells are Ringing
A lively adaptation of the Broadway musical about kooky answering-service operator, Ella Peterson, who falls in love with a man purely from his voice. The lucky man is playwright Jeffrey Moss, but he thinks she's an old woman, from the voice she puts one when she speaks to him.