Beyond the Gate
Three young British skiers leave home, friends, and daily life to chase their dream of becoming Olympic champions. Guided by resilience and supported by Dynastar-Lange and visionary experts, the film explores their sacrifices, hopes, and the role of Dynastar-Lange in their journey to excellence.