Bidaay Byomkesh
After two years of exile, Abhimanyu Bakshi surrenders at a police station, admitting a murder. His son Satyaki initially accepts the fact, but on his grandfather's suggestion, he tries to uncover the truth and discovers a grand conspiracy.