Billy the Kid
The story of the notorious outlaw William 'Billy the Kid' Bonney. Billy joins a group of outlaws in a South West town when he meets old friend Jim Sherwood, now the town's marshal. He tries to change his ways but when a friend is murdered he falls back into the life of a bandit.