BMW Classics 2019
Trafalgar Square was once again transformed into a giant free music stage as Sir Simon Rattle and the London Symphony Orchestra presented BMW Classics on Sunday 30 June 2019. The dance-inspired programme feature music by Dvořák, Poulenc and Ravel, and include a world premiere – Tuqus – by Bushra El-Turk, for which the young musician joined the ranks of the LSO.