Boondock Bordello
When a touring bikini team gets lost deep in the mountains, they stumble across a secluded community known as Ghost Gulch. Moonshiners, ghosts, and bordellos have haunted these hills and river valleys for as far back as anyone remembers, where the law knows its place, and everyone gets along just fine.