Boys in the Trees
The last night of high school falls on Halloween and Corey and his skater gang are ready to step into adulthood. As a start, and making up for the past bullying of Jonah, a former childhood friend, Corey walks him home as an act of goodwill. However, what starts of as a normal walk through empty suburban streets quickly descends into something darker and more magical as the ghost stories and fears the two boys share soon take on a life of their own and no longer will hidden truths remain buried...