Broken Strings
When a young-adult/man child is left home alone for the first time his parents give him two explicit rules: DON'T play his dads guitar and DON'T throw any parties. Subsequently, he disobeys their wishes and chaos ensues as he neglects his mistakes to chase the girl of his dreams.