Bruno
BRUNO is a deeply poignant film with beautiful performances by Diarmaid Murtagh and Woody Norman. Daniel is a man without a home. Following a tragedy he left his wife and drifted into life on the street. His sole companion is a dog called Bruno. But after Daniel is attacked one night, Bruno goes missing. As Daniel searches for him, he instead finds Izzy, a boy who has run away from home. Over a single day and night, Daniel and Izzy search the streets of London for Bruno and the unlikely pair form an emotional bond in the face of danger. Each step of their journey takes them closer to home and offers the possibility of redemption.