Bukayo Saka: The Time is Now
Bukayo Saka is facing the biggest moment of his career. Premier League. Champions League. World Cup. It's all right there. The real question is whether he can grab this moment without losing the thing that makes him special. So with everything he’s dreamed of within reach, Bukayo turns to Thierry Henry for a conversation years in the making. What started as a single WhatsApp message after the most heartbreaking moment of Bukayo’s career has become one of the most extraordinary bonds in football. Now the conversation moves from the chat to the dinner table. And, for the first time, they let us listen. The world sees the goals, the celebrations, the pressure. This film is about what's behind it all. The prayers from mum. The short messages from dad. The village that holds Bukayo together while the world tries to pull him apart. And at the center of it all, two icons who understand each other in a way nobody else can, meeting up for a conversation that will define what comes next.