Burke & Hare
Burke & Hare is a comedic take on the true story of the 1828 Edinburgh body-snatchers William Burke (Simon Pegg) and William Hare (Andy Serkis). These two Irish entrepreneurs, spurred on by a chance meeting with a gorgeous actress (Isla Fisher), discover that a dead body can fetch a hefty price when the demands of the leading medical professors Dr. Knox (Tom Wilkinson) and Dr. Monroe (Tim Curry) reach beyond that of the local supply.