Burning Love
Burning Love follows fireman Mark Orlando (Ken Marino) as he searches for the perfect woman. The scripted comedy series spoofs popular reality dating shows and gives viewers a front row seat to the champagne toasts, candles, heartbreak, bubble baths, chocolate, choreography, hair extensions, roller skating, betrayal, spray-tans, and rainbows in the most romantic, comedic series ever made.