Burying the Ex
When Max (Yelchin) learns that his new live-in girlfriend, Evelyn (Greene) is controlling and manipulative, he is afraid to end the relationship. However, fate intervenes when Evelyn is killed in a freak accident. A couple of months pass and Max meets his dream girl, Olivia (Daddario). The new romance gets tricky when Evelyn comes back from the grave and insists on continuing their relationship by all means...