Café De Flore
Jacqueline (Vanessa Paradis) is a young mother living in 1960s Paris with her disabled son Laurent. Abandoned by her husband, Jacqueline sacrifices everything to care for her son and vows to give Laurent a “normal” life full of happiness. Antoine, is a successful DJ in present day Montreal who seems to have it all: a thriving career, two beautiful daughters, partner Rose, with whom he is passionately in love. However, nothing is perfect and Antoine’s ex-wife Carole remains devastated by their recent separation. Café De Flore is an epic love story that chronicles the parallel fates of Jacqueline and Antoine and how two separate and extraordinary moments of passion can shake their lives across time.