Casino Jack
Casino Jack lays bare the wild excesses and escapades of Jack Abramoff (Kevin Spacey), a man hell-bent on acquiring all that the good life has to offer. Aided by his business partner Michael Scanlon (Barry Pepper), Jack parlays his clout over some of the world’s most powerful men with the goal of creating a personal empire of wealth and influence. When the two enlist a mob-connected buddy (Jon Lovitz) to help with one of their illegal schemes, they soon find themselves in over their heads, entrenched in a world of mafia assassins, murder and a scandal that spins so out of control that it makes worldwide headlines.