Changabang
Changabang and the Mirrors of a Repetition. Despite its modest altitude (6,864 m), the summit of Changabang, hidden in the Indian Himalaya, has received very few visits and already sheltered too many tragedies. Each ascent of the mountain has been an epic feat, and making an alpine style ascent of the north face is an unprecedented challenge.