Chase That Feeling
Childhood friends Blake 'BT' Thornton and Matt 'Gilso' Gilsenan bond over surfing, embarking on daring adventures across Alaska, Iceland, Canada, Tahiti, New Zealand, and Australia. They conquer Teahupo'o in Tahiti and Alaska's snow-capped peaks, pushing each other to new heights.