Chasing the Sun
Chasing The Sun is a documentary by BAFTA-winning director Michael B. Clifford. It explores a 1973 study showing humans on bicycles are the most energy-efficient creatures. The film follows riders in the Chase The Sun event, highlighting cycling's role in combating climate change and promoting wellbeing.