Chasing Walrus
When a film team travel to Greenland to film walrus underwater, it feels like an exciting but perfectly normal assignment. But a pack of hungry polar bears have different ideas. With the ice melted, and the walrus nowhere to be seen, filmmakers Simon Stanford and Göran Ehlmé find themselves at the mercy of these arctic predators-fighting for survival in a habitat on the brink of collapse.