Clinton Fearon - Live at Band in Seattle
Each song of Clinton Fearon is a strong message coming from the heart of a man who dedicates his life to help a better world to come. With chiselled music and poetic lyrics, he opens reggae to a wider audience who simply loves his beautiful songs.