Cloclo
Frank Sinatra’s timeless hit My Way is one of the most famous and beloved songs of all time. Here’s the fascinating story of the artist behind this legendary tune, Claude François, a man whose ambition drove him straight to the top, but ultimately led him to a tragic end. The destiny of Claude François, who died at the age of 39, continues to fascinate fans more than 30 years later. He was a much-loved star and shrewd businessman, great showman and marketing magician, hit machine and magazine publisher, but also family man and ladies’ man.