Cloud Atlas
Based on the best-selling novel, and from the creators of The Matrix Trilogy and the director of Run Lola Run, Cloud Atlas explores how the actions and consequences of individual lives impact one another throughout the past, the present and the future. Action, mystery and romance weave dramatically through the story as one soul is shaped from a killer into a hero and a single act of kindness ripples across centuries to inspire a revolution in the distant future.