Comidark Films: In Between
Working in a ferry as a waiter, Ayzek, having a defect with his front teeth, dreams to get his front teeth fixed and to marry his girlfriend, Songül. The news gets out that the ferry company is turning over the management to a new one and the whole crew is to be interviewed. When the interviewer arrives on board, Ayzek’s world is turned upside down.