Copilot
Asli first sets eyes on Saeed in the mid-1990s at a fairground as he is anxiously stepping off a merry-go-round just before the ride begins. They get to know each other while spinning bottles at a party in their student hall of residence. Asli is fascinated by Saeed's charisma and self-confidence. The two students marry secretly even though Asli's mother is against the relationship. In a mosque in Hamburg, they promise to stay together and keep each other's secrets.