Corruption in Africa
A magnificent villa overlooking the Gulf of Lugano. Luxury cars parked in several garages. Plus gardeners, waiters and bodyguards. Kola Aluko, the Nigerian who was targeted by Nigerian and British justice for allegedly raking in billions of dollars that did not belong to him. Money that came from Nigerian oil wells, money that was taken from government accounts.