Covert Games
After the NATO bombing of Yugoslavia in 1999, the Yugoslav army pulls out of Kosovo region, leaving Serbian people at the mercy of the Albanian UCK terrorists. A small band of soldiers must take over an airport, and hold it until the peacekeepers arrive.