Crack, Back and Sack
Christian leaves his hometown for Oslo to finish his studies, but moves in with two guys who turn out being big time pick-up artists. Despite endless objections, Karl and Leo decide to give Christian a complete makeover, teaching him the tricks of the trade and changing him into the kind of guy girls want to sleep with. Crack, back and sack all need a shave, and everything he's been taught so far in life needs to be flushed out and reset. It's time for the razor sharp truth about life.