Crown of Shadows
The Kingdom of Aberon has fallen into darkness under Queen Ginnarra's reign since she murdered the King. Exiled and hunted, her brother Prince Elderon joins a rebellion, summoning a dragon to defeat the Queen and the Dark Gods she serves.