Cuck
'Cuck' is a gripping fly-on-the wall character study and psycho-sexual thriller tracking an isolated and lonely young man as he is indoctrinated into the online echo chambers of Alt-Right ideology and hate. Touching on several topical nerves, 'Cuck' gives a raw, unforgiving glimpse into a dark world that hides in plain sight. This film contains a sequence of flashing lights which might affect customers who are susceptible to photosensitive epilepsy.