Curse of the Re-Animator: The Feature
The saga of “The Resonator” winds down into its final act with the final installment; “Curse of the Re-Animator”. Herbert West is totally out of control on campus, sticking his glowing green reagent into every corpse he can find. The living dead are on the loose and looking to kill in this creepy new Lovecraftian shocker.