Da geht was
If you want to eat meat butcher animals yourself, eliminate math as a compulsory subject, give young people their own parking space: these are some of the demands made by the youth party “DIE FREIEN”. Nine young people between the ages of 15 and 23 have had enough of politics that ignore the concerns of young people. This is why they founded their own political movement “DIE FREIEN”.