Dan Cummins: Get Outta Here; Devil!
In his third hour special, comic and podcaster Dan Cummins presents some of his most outrageous material to date. Dan mocks those who believe in the lizard illuminati, a flat earth, the notion that you can sell your soul to Satan, and more.