Daniel O'Donnell - Christmas with Daniel
Daniel O'Donnell sings all the holiday favorites on this delightful concert. ‘Christmas With Daniel’ was filmed and recorded at Dublin’s Convention Centre in December 2017, during Daniel’s sold-out concerts.