Dark Water
With a haunting mystery at its core, DARK WATER is a thoroughly absorbing, suspense-filled thriller. Dahlia Williams (Connelly) and her five-year-old daughter are ready to begin a new life together. But their new apartment -- dilapidated and worn -- suddenly seems to take on a life of its own. Mysterious noises, persistent leaks of dark water and other strange happenings in the deserted apartment above send Dahlia on a haunting and mystifying pursuit -- one that unleashes a torrent of living nightmares.