Demons
Lamberto Bava and Dario Argento bring you THE Gonzo Horror movie of the 1980s with Demons, a frenzied slice of gore heavy shock cinema that gives up on logic and instead assaults the screen with a riot of X-rated violence, face chewing zombies and pounding Heavy Metal. In a mysterious cinema, an audience are watching a brutal horror flick when the horror rips out of the screen, unleashing a swarm of slathering Demons who are intent on spreading their evil plague across the globe. Time to tool up and take no prisoners... The Demons are coming!