Distortion
Xu finds himself trapped inside an iron box after awaking from a coma. As the box opens, he finds himself in a tropical forest together with other survivors, all not knowing how they ended up there. Not only do they have to face various crisis and attacks from beasts, they also have to uncover the truth behind it all so as to escape from danger.