Dodo
In a luxurious villa outside Athens, a once-wealthy family is preparing for a wedding that could save them from financial collapse. With only two days left before their daughter marries a wealthy heir, tensions rise as relatives, employees and unexpected guests gather for the carefully orchestrated celebration.