Doll Cemetery
Brendan Cobbs, a famous novelist is struggling with writer’s block. His agent sends him to a remote cottage in rural England with undesirable and unwelcoming locals and no connection to the outside world. This is where he encounters Alfred, a child size doll, with a set of rules, who mysteriously comes to life when Brendan isn’t watching. Brendan thinks Alfred could be a great idea for his new book. But deadly consequences are about to hinder Brendan as no matter what he does, he cannot seem to get rid of Alfred or his followers. Something big is coming for Brendan with an intent to kill.