Don’t Hang Up
Summer travels to Tulsa, Oklahoma, for the wedding of a college friend. Her boyfriend Chris couldn’t make it, but she keeps in contact with him via FaceTime. After the wedding, Summer and her two friends Vicky and Eva head back to the AirBnB they’ve rented for the weekend, unaware that their presence in the house has unleashed the ghosts of a family who were killed there during the Tulsa race massacre in 1921. Now, they’re looking for justice...