Dragonflies
Without work or a future, Álex and Cata dream of escaping together from the neighborhood that suffocates them. Bound by an unbreakable friendship, they survive through nights of euphoria and impossible plans, knowing their reality could shatter at any moment. Like dragonflies, they live suspended in fragile balance - caught between the desire to fly and the fear of falling.