Dream or Not
A businessman Alex struggling with his finances has to consider selling his boat. He needs money for his mother in law's medical bills. His wife Lori becomes paranoid as stress and problems take over the couple's love life. She starts to worry about him cheating and leaving. Lori gets unusual visions and dreams which slowly gets her even more suspicious.