Earl Bond
When the Britannica Intelligence Service loses its star agent, Count Bond 007, hope falls in the most unexpected place: his twin brother, Chuito. Now, as Count Bond 007 and Pico, Chuito must infiltrate a mission of epic proportions. The target: Chichón Li, an enigmatic and powerful Asian tycoon, has initiated the sinister "Mission Hunger Within."