Empathy
Ed is commissioned to make a documentary intending to change the habits of society that are detrimental to animals. But completely alien to the animal-loving culture; he will realize that to carry out the project, he must first convince himself. A series of new precepts that will affect the way he eats, dresses and even spends his free time, and which will clash with his immediate surroundings.