Energized
Nuclear disasters, wars over oil and gas, climate change and ever-increasing energy consumption: We have reached an important crossroads. To keep on going like this is not an option. But how can we meet our energy needs without destroying our own existence? Is there such a thing as clean energy and efficient technology? And if so, why aren’t we using it?